מידע טכני- נאנו-קרבון

 

לוחות " ננו קרבון "  המשווקים על ידי חברת פורמקס תעשיות עץ בע"מ מיוצרים בתהליך ייצור-" כבישה בלחץ גבוה " – High Presure Laminate

הגליון הדקורטיבי המעניק ללוח " ננו קרבון " את הגוון והתכונות המיוחדות המפורטות להלן הינו  גליון ELESGO® Clean Touch המיוצר על ידי חברת ELESGO .

גליון זה בשמו הטכני   ELESGO® Clean Touch – מוספג בשרפים אקריליים יחודיים

אשר מעניקים למוצר את התכונות המיוחדות הבאות :

  • מראה ומגע מט– חלק ונקי ובעל תכונת בליעת קרינה חוזרת של אור ומגע משי רך.
  • קל לניקוי ולתחזוקה-ראו הוראות ניקיון בהמשך ובסרטון
  • עמידות גבוהה לשריטותהשרפים האקריליים בגליון  ELESGO® Clean Touch אשר בלוח " ננו קרבון " מקנים ללוח הפורמיקה  עמידות גבוהה לשריטות וכן ניתן לתקן שריטות בחומר ( שריטות שעמקן אינו עולב את השכבה הדקורטיבית ).
  • עמידות גבוהה לכתמי טביעת אצבע ( Finger print) השרפים האקריליים בגליון   ELESGO® Clean Touch מקנים ללוח " ננו קרבון " אטימות המנועת חדירת כתמים שומניים לפני הלוח וכך ניתן להסיר בקלות כתמים שומניים תוך פעולה נקיון פשוטה כמפורט בהוראות הניקוי בהמשך ובסרטון.

 

אנו ממליצים לבקר באתר החברה ולהתרשם מאיכות המוצר ותכונותיו.

כמוכן ניתן לקבל מאיתנו מפרט טכני ומידע מפורט לפי דרישה-ניתן לפנות דרך הסוכנים או כפתור "צור קשר".

 

מגווון קולקציית " ננו קרבון " מתרחב ומתעדכן-לעמוד המוצר והגוונים-לחץ כאן

לאחרונה הוספנו גוון " מוקה – 4275 Nano-Carbon  " לקולקציית פורמקס

הוראות ניקוי

להוראות הניקוי של ELESGO (באנגלית)- לחץ כאן

הקדמה

הנאנו- קרבון מקבל את תכונות השטח- גימור המט והעמידות הטובה לטביעות אצבע- בזכות שיכבה דקה של חומר  אשר מיושם בעת ייצור הפורמייקה ע"י היצרן. היצמדות והקפדה על הוראות הניקוי יאפשרו לכם להינות מחזיתות הנאנו-קרבון למשך תקופה ארוכה מאוד!

בכל מקרה אין להשתמש בחומרי ניקוי גסים ועל בסיס מינרלי!

ניקוי מהיר ויומיומי

לניקיון לכלוך יומיומי (מבישול ושימוש רגיל במטבח) יש להשתמש במטלית רכה יחד עם מים וסבון (מומלץ להשתמש בספריי ייעודי למטבח, כמו אסטוניש למטבח של חברת יעקבי). מומלץ לעבור שוב על כל הדלת עם מטלית נקיה ומים. לאחר מכן יש לייבש את הדלת עם מטלית יבשה

כתמים קשים

במקרה של לכלוך שלא יורד או כתמים קשים (כולל שמן מטביעות אצבע), ניתן להשתמש בספוג על בסיס מלמין יצוק (ידוע כ"ספוג הפלא")  יחד עם מים ומעט חומר ניקוי. יש להספיג את הספוג במים ולשים 2-3 טיפות של חומר ניקוי על הספוג. יש לנקות את הדלת עם הספוג תוך כדי לחיצה עדינה. לאחר מכן יש לשטוף את הספוג במים בלבד ולעבור שוב על הדלת, בכיוון אחד כל פעם. יש להמשיך בניקיון עד שאין יותר לכלוך על הספוג. לאחר שהדלת נקייה יש לנקות את הדלת כולה עם מטלית נקייה ומים בלבד, ולאחר מכן יש לייבש אותה עם מטלית יבשה.

בכל מקרה יש לבדוק קודם במקום נסתר, על מנת לראות שאין השפעה מזיקה!